tirsdag 30. desember 2014

Ein regnfull dag - bøker, musikk og film

Etter ei god natts søvn og ein fin frukost, i eige selskap, brukte eg føremiddagen til å lese litt i Bibelen. Eg starta med Efeserbrevet, og det gav meg idéen til dette diktet:

LEGG VEKK ALLE LØGNER

Snakk sanning
du arme menneske

Er vi ikkje alle
éin kropp?

La ikkje sola gå ned
over dine bitre tårer

La tunga snakke
med kjærleik
ikkje med hat

Tilgi kvarandre
slik Gud har tilgitt
gjennom Kristus

Betalinga
er eit nytt liv

i Ånden.      (Insp. av Ef. 4.25-32)

---

Eg las vidare i : Filliperbrevet, Kolosserbrevet og breva til Tessalonikerne. Ei givande stund. Bob Dylan spelte til meg, og eg måtte stoppe opp litt då denne kom:


Ein fantastisk sang. Du finn den på denne. Ei av mine absolutte favoritt-Dylan plater :


Etter ein spasertur og litt middagsmat, var det tid for film med min sønn. Då vart det "Madagaskarpingvinene", og den var vi einige om var bra. 


   

Kvelden vert nok brukt til lesing. Eg har ein del bøker på gang. Tenker å lese litt vidare i Tor Obrestad sin biogrfai om Alexander L. Kielland.
I tillegg vil eg starte på:


Gledar meg til denne - er såvidt starta. Boka er skrive av Kristin Brandtsegg Johansen, Johansen, er idéhistoriker, og har tidlegare mellom anna skrive om Sigrid Undset.

På baksida av boka står følgjane - om Maria Magdalene:
"Hun er fremstilt som hore, helgen, demonbesatt, disippel, angrende synderinne, slaverske, kjæreste og hemmelig elskerinne. Men hvem var Maria Magdalena? Hva går det an å vite om kvinnen som slo følge med den omvandrende profeten for snart to tusen år siden? Sporene leder inn i en lang og dramatisk historie om mirakler og kjærlighet, teologi og politikk. Men det er også fortellingen om en ung kvinne fra den lille fiskerlandsbyen Magdala i Galilea, som møtte en ung mann som skulle bli den kristne frelser.
Forfatteren har lett etter fortellingen om henne i de gamle kildene, reist i hennes fotspor rund Genesaretsjøen og videre til Jerusalem, lett etter graven hennes i Efesos og søkt etter relikviene hennes i en grotte i Provence".

Denne boka gledar eg meg til, og den kjem nok til å bli nemd i fleire blogpostar framover. Kanskje den gjev inspirasjon til fleire dikt óg.
Eg skriv mykje for tida - er inspirert av ulike ting.

Ha ein velsigna kveld folkens!

Skage i Namdalen, 30.desember 2014


Rune





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar