torsdag 1. januar 2015

1. januar 2015

Då var eit nytt år i full gang. Godt nytt år til alle!  Eg starta året med følgjande nyskrive dikt:

EG TRØR UT

i det nye året
med dei same
gamle skoa

Eg veit eg må
gå den nye stien
mange ganger
før eg er trygg

Gjer det med glede.


I walk out

in this new year
with the same
old shoes

I know I have to
go my new road
many times
before I can be safe

I do it with pleasure.

Det har vore ein roleg nyttårsdag, med litt TV-titting (fotball og hopprenn). I tillegg har gutta (min sønn og meg) gått ein liten tur. Det var godt å kome seg ut litt. Været er bra i Nord-Trøndelag i kveld, etter nokre dagar med mykje regn og mildvær.

Eg les i boka "Maria Magdalene - Disippelen Jesus elsket" - Bra lesning!

Ellers har eg hatt eit par hyggelige telefonar, med gode vener. Vennskap er viktig, og det må ein huske å gjødsle.

Angåande dikt, så har eg liggande ein del av denne boka - den kan kjøpast for 130,- inkl. porto hos underteikna:






















Til slutt i dag vil eg dele denne her flotte sangen, i to ulike versjonar:

Jussi Björling - O helga natt

Celtic Woman / Cloe Agnew - O holy night


Skage i Namdalen 1/1-2015




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar