søndag 4. januar 2015

Den første søndagen i 2015

Den første søndagen i det nye året har eg brukt til å gå på Gudstjeneste i Ranem kirke. Det var i grunn ei spesiell oppleving, men absolutt fin. Det var jo berre eg og ei til som var tilstades, utanom prest, kyrkjetenar og organist.
Teksten var frå Lukas, og om då Josef og Maria mista Jesus i Jerusalem, då han var 12 år.
Det var ei fin Gudsjeneste og vi fekk synge med på min nye yndlingssalme (som eg har skrive om før). Her er teksten:

En krybbe var vuggen

Enn krybbe var vuggen som ventet han her,
det lille barn Jesus, vår Frelser så kjær.
Men stjernene lyste helt inn der han lå , det lille barn Jesus på leie av strå.

Så enkelt og stille kom Gud til vår jord
så høyt er jeg elsket av Jesus, min bror.
Han kom fra Guds himmel, Gud selv var han lik,
men Jesus ble fattig, og jeg er blitt rik.

Fra krybben til korset gikk veien for deg
slik åpnet du porten til himlen for meg.
Velsign oss, vær med oss, gi lys på vår vei,
så alle kan samles i himlen hos deg.

Slik høyres den ut:

Hilde Nordvik - En krybbe var vuggen

Ja, dette held lenge for meg!

Etter Gudstjenesta var det Kyrkjekaffe, og eg hadde ein fin samtale / diskusjon med presten om dagens tekst. Vi var også inne på kvifor så få går til kyrkje på ein vanleg søndag. Eg skal ikkje gå i detaljar her, men det var ei svært hyggeleg stund.

Etter kyrkjetid, var det klart for årets første skitur. Det var godt å kome seg ut ein tur i flott vintervær.

Lesing har det vore lite av i dag, men kvelden er enno ung. Har starta såvidt på den siste novella i Askildsen si novellesamling "Ingenting for ingenting" som eg skreiv om i gårsdagens innlegg.


DAGENS LITTERATURTILRÅDING!










Denne trilogien til Carl Frode Tiller, er eit meisterverk i norsk samtidslitteratur, og er noko eg unner alle å lese. Her føl vi ulike mennesker, i ulike tiår og det psykologiske spelet mellom dei. Mykje av handlinga føregår seg i brevs form.


Til slutt i dag, vil eg dele ein sang med dykk. Ein av våre største nynorske musikarar Tom Roger Aadland, er ein framifrå både tekstforfattar og melodimakar. Eg er så heldig at eg har fått møtt han nokre gonger - Eit flott menneske. Gledar meg til den nye plata kjem ut i slutten av månaden.

Her kjem ein song frå ei tidlegare plate:

Tom Roger Aadland - Der eg er no

Ynskjer dykk alle ein fin kveld, og god arbeidsdag til dykk som startar på att i morgon :-)


Skage i Namdalen, 4.januar 2015


Rune

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar