fredag 2. januar 2015

Skriving - Eit åndeleg begjær

Då var den første kvardagen i det nye året omme. Den har stort sett gått føre seg i lesinga og skrivinga sitt teikn, for min del. Eit hyggeleg kafébesøk vart det tid til, i tillegg til ein runde Junior-Geni.

Skal ikkje skrive så mykje om overskrifta i dagens blogginnlegg, men serverer heller dette diktet:

SKRIVING

dette åndelege
begjær

det er vel
ingenting som
å penetrere

med ord.


WRITING

this spiritual
desire

It´s nothing
such as
penetrate

with words.


Ellers har eg brukt dagen til å lese vidare i boka om Maria Magdalena. I tillegg har eg starta på boka " Mitt navn er Asher Lev" av Chaim Potok.

Chaim Potok
Denne fekk eg av Morten Chr. på Bøker & Børst i Stavanger, i romjula.
Dette er ein troman om den jødiske billedkunstnaren Asher Lev. Den verkar svært interessant - Takk Morten!













BOKTILRÅDING!

Thomas Espedal og boka "Bergeners" er eit kjempefin oppleving.









Her går Espedal gatelangs i heimbyen Bergen. Han noterer, reflekterer, skriv dagbok og teiknar portrett av byen og menneska der. Han skriv fortellingar og noveller, møter forfattarkollegaer og andre bergensarar. Han høyrer anekdoter og skriv brev. Han lengtar ut og han lengtar heim (Henta frå baksideteksten).

Thomas Espedal er ein realist, og her der det ikkje mykje sminke. Les og opplev!



Til slutt i dag vil eg gi dykk denne sangen:

Radka Toneff - Moon´s a harsh mistress 



Skage i Namdalen 2.januar 2015


Rune

2 kommentarer:

  1. Jeg har virkelig sansen for denne bloggen! Her strømmer det på med lesetips. Den boka av Chaim Potok har jeg lyst til å lese. Jeg har lest to andre bøker av ham, The Chosen og The Promise. Begge fascinerte meg veldig, husker jeg.

    SvarSlett
  2. Så bra du liker bloggen. Alltid kjekt med tilbakemeldingar.

    SvarSlett