torsdag 19. februar 2015

Laurdagskveldshjarte

I går, då eg var saman med son min og hans kamerat på Vesterland leikeland, satte eg meg ned for å slappe av. Eg lytta til Tom Waits, og det gav meg den følgjande teksten:


Laurdagskveldshjarte

Eg sit med øyretelefonar. Høyrer Tom Waits, og «The heart of Saturday night». Dei to gutane leikar. Vi er i ein av desse leikelanda. Desse landa, som har dukka opp, omlag slik nye land kom til etter sovjetunionens fall. Dei har absolutt sin misjon, og borna elskar dei. Sjølv finn eg gjerne fred, ved foten av dei. Fred til å skriva.

Det er folksamt her i dag. Mest unge mødre, med sine håpefulle.

Eg kikkar på dataskjermen. You Tube hadde heile albumet. Eg les tittelen ein gong til. «The heart of Saturday night». Tårer pressar på. Eg ser deg, der du spring. Du strålar. Du er heilt inne i leikeverda. Dit vi alle ynskjer oss, men så sjeldan når inn no. Inga sol, kan skine slik eit barn i leik kan skine.

Eg tørkar ei tåre. Smiler. Eit smil i takksemd.

Ja, du kom til oss ein sein laurdagskveld. Snart ni år sidan no. Du vart, og vert for all framtid vårt «laurdagskveldshjarte».

Det var nok ikkje deg Tom Waits tenke på, då han skreiv denne songen. Ein laurdagskveld har mange hjarteslag. Dei slår nok ikkje heilt synkront, men dei er der ute ein stad. Teksten i songen, handlar om ein som er på leit. På leit etter «The heart of Saturday night». Om han finn det han leitar etter, kven veit.


Uansett, for meg, som er så heldig å vere din far, vil du alltid vere ...

--------------------

Her er songen:



Ha ein fin dag!!



Kaupanger, 19.februar 2015.


Rune

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar