torsdag 15. januar 2015

Litt om Astrid Lindgren, og litt om meg

Dagen i dag starta med at eg oppdaga at det var starta ein dokumentarserie i 3 deler, om Astrid Lindgren. Du kan sjå den her:

Astrid - En fortelling om Astrid Lindgrens liv 1:3



Astrid Lindgren er vel ein av verdas mest leste forfattarar. Kven har vel ikkje høyrt om Pippi Langstrømpe, Emil i Lønneberget, Mesterdetektiv Karlsson, m.m.m.










Ofte har det vore snakka om at ho burde fått Nobels Litteraturpris. Det er eg for så vidt einig i. Men, kven av av dei såkalla litterære kanonene opp i gjennom, har vore elska slik som henne? Ho har vore, og er framleis elska av både barn og vaksne.  Dette er vel den største litteraturprisen ein kan få.

Sjølv må eg vedgå at eg har felt mang ei tåre, spesielt når eg har lese historiane om Emil i Lønneberget. Det er berre å håpe på at vi som foreldre og besteforeldre kan vidareføre historiane hennar.
Det å gi borna den gåva, at ein les for dei, er etter mi meining svært viktig. I tillegg må vi vere enno flinkare til å oppmode til lesing. Harde pakkar, som ein kan bla i, er mitt gåvetips!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Når det gjeld eigen litterær produksjon, kan eg dele følgjande dikt, som kom til meg her ein dag. Diktet er inspirert av Johannes 8.7, boka "Maria Magdalena - disippelen Jesus elsket" og mine eigne erfaringar, både med meg sjølv og i møte med andre mennesker. Det er kanskje eit litt i krassaste laget, men det får heller gå.


VI KASTAR

Stein etter stein

Kor har vi gøymt
Johannes 8.7.?

Vi er blinde
vi er lamme
vi talar med
to tunger

Stein etter stein

Vi ser andre
segne om
i fortviling

Vi tenkjer:
"Der fekk dei
som fortent"

Stein etter stein

Fryktar vi ikkje
morgondagen?

Kven kan vel frykte,
med eit hjarte

av stein.



Skage i Namdalen, 15.januar 2015

Rune
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar