tirsdag 6. januar 2015

Om gospelkor, skodespel og slikt.

Yes! Dette var morro. Eg har vore på min første øving med gospelkoret "Salt" i Ranem Kirke på Overhalla. Det var rimeleg kaotisk for meg, då dei skulle synge i gjennom sangar som dei skal opptre med dei neste vekene. Eg hang no slik nokonlunde med på ein del. Lenge sidan eg har vore med i kor, så det er litt jobb med å lese noter m.m. Likevel trur eg at dette vert bra. Testsang for dirigenten etterpå, og ho likte min versjon av Dylan sin "To make you feel my love" (Legg lenke til Dylan sin versjon under).

Her er ein av dei sangane vi sang, og som eg har høyrt koret synge før:

Christian Ingebrigtsen / Cecila Vännersten - Paint christmas white

Elles har eg lese to skodespel av Carl Frode Tiller dei to siste dagane.















I tillegg har eg lese skodespel "Skråninga", som i utgangspunktet var ein roman. Fantastisk lesing. Tiller er ein meistar i å beskrive menneskesinnet - det er berre å freiste!

Eg vert meir og meir glad i denne sjangeren, og går med eit par plott i magen sjølv også :-). Er litt usikker på terminen, men det kjem nok.

Inni mellom all lesinga og andre sysler, fekk eg til ein skikkeleg krangel med eks-kona óg. Lenge sidan sist. Det høyrer med til historia at vi alt har skværa opp. Begge var i grunn like lei seg (trur). Ja, slik går no dagan, som dei seier nordpå, eller kor det no er.

Litt diktning har det for såvidt vore óg. Eg slepp eit her:

LATE NIGHT POETRY (Vol II)

Naked words
playing with me

I feel this
great desire

it gives me
an idea
of another

poem.

Takkar av for i dag, med ein flott sang - Nyt!!


Bob Dylan - To make you feel my love


Skage i Namdalen, 6.januar 2015

Rune

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar